بهترین روش برای صرفه جویی در مصرف گوشت
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

 

8 بهترین روش برای صرفه جویی در هزینه گوشت

برای سفر بعدی خرید کتو می خواهید از این نکات پس انداز گوشت مطلع شوید!

 

بعد از رعایت رژیم غذایی کتو یا کربوهیدرات کم برای هر زمان ، احتمالاً قبلاً می دانید که گوشت گاو ، گوشت خوک ، مرغ و ماهی می تواند گران باشد - و قیمت ها همچنان در حال افزایش هستند! اگر به دنبال روش هایی برای صرفه جویی در هزینه های گوشت هستید ، حتماً راهنمای مفید خرید گوشت کتو را در زیر بررسی کنید!

 

1. خرید حیوانات کامل از دامداران محلی.

گوشت گاو زمینی مهر و موم شده در خلا

خرید از یک کشاورز.

حدود 2-3 بار در سال ، من نیمی از گاو تغذیه شده با چمن را از یک کشاورز محلی خریداری می کنم و پس از هزینه های فرآوری ، فقط 4 تا 5 دلار برای هر پوند هزینه می کنم. شما می توانید یک حیوان کامل را از یک کشاورز محلی خریداری کنید یا نصف آن را بخرید و هزینه آن را با همسایه ، عضو خانواده یا همکار تقسیم کنید. برای یافتن آسان کشاورزان محلی که مستقیماً به مصرف کنندگان می فروشند ، فهرست Eat Wild را با بیش از 1400 مزرعه مستقر در مراتع بررسی کنید.

نمایشگاه شهرستان را بخرید.

هر زمان نمایشگاه شهرستان به اطراف می چرخد ​​، کلمه حیواناتی را که صلاحیت شرکت در این نمایشگاه را ندارند گوش دهید. دانش آموز 4-H که حیوان را پرورش داده است ، حتی اگر واجد شرایط نباشد ، هنوز هم دوست دارد که پول کسب کند. در این نمایشگاه ، مشاغل برای پرداخت پاداش دانش آموز برای کار خود ، دلار بالایی را برای حیوانات واجد شرایط می پردازند.

 

یک فریزر آماده داشته باشید.

به هر راهی که بروید ، بزرگ فکر کنید و زودتر از موعد خود را آماده کنید. یک فریزر اختصاص داده شده برای ذخیره حدود 500 پوند گوشت پیدا کنید. حتی نیمی از گاو فضای بیشتری نسبت به ترکیب معمول یخچال و فریزر اشغال می کند. به دنبال یک معامله فریزر عالی هستید؟ Craigslist یا بازار فیس بوک را بخرید یا از یک دوست معتمد بخواهید گوشت شما را در ازای دریافت چند پوند از گوشتی که ذخیره می کند ، برای شما ذخیره ک





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: